Data berekenen gaat in blokken van 59MB @Tom17376q5q
Zet meteen je dataplafond aan, dat gaat dan op 1 september in en kun je niet meer buiten je bundel gaan.
Succes.
Hoi @Tom17376q5q,
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier over informeert.
Omdat het verbruik met vertraging wordt verwerkt in ons systeem, kan het zijn dat de kosten die je na het uitzetten van je internet hebt gemaakt, later in de app worden verwerkt. Als je binnen korte tijd hoge kosten buiten je bundel maakt, blokkeren wij uit voorzorg je simkaart en sturen wij hierover een e-mail. Wij proberen de simkaart te blokkeren vanaf €100, maar zoals aangegeven, kunnen de kosten hoger oplopen door de vertraging in de verwerking van het verbruik, afhankelijk van het aantal verbruikte MB's.
Het is belangrijk om te weten dat zolang de internetverbinding op de simkaart actief is, er altijd kans is op dataverbruik, zowel bewust als onbewust. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren door updates of door apps die op de achtergrond actief blijven.
Wellicht is het een goed idee om het dataplafond in te schakelen. Zo voorkom je dat dit in de toekomst weer zou kunnen gebeuren. Mocht je meer willen lezen over hoe het dataplafond werkt kun je deze topic lezen.
Ik kan het me voorstellen dat je de kosten niet bewust gemaakt hebt. Zou je mij een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag mee of ik iets voor je kan betekenen.
Bedankt voor je reactie en informatie @JanD!
Groetjes,
Seren