Nu zijn op 28 september de abonnementskosten afgeschreven. Wanneer boeken jullie dit terug? En willen jullie dit zo snel mogelijk stopzetten? En ook van augustus terugboeken?
Volgens onze gegevens zijn de abonnementskosten voor het laatst afgeschreven op 28-08. Zou je ons per email een betaalbewijs van de betaling van september toe kunnen sturen zodat wij dit kunnen onderzoeken?
Hoe moeilijk kan dit zijn?
Mijn enige vraag is: wat is het email adres van Simyo en wordt daar wel op gereageerd? Op het contactformulier heb ik geen enkele reactie gekregen de afgelopen 2 dagen.
Dus wat kun je voor me doen?
Die lullige 3 euro heb ik al lang weer spijt van dat ik het aangestipt heb, ben er nu al ruim een uur mee bezig grrrrr.
Het is de laatste tijd erg druk waardoor wij telefonisch niet goed bereikbare. Onze excuses hiervoor. Wij proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Als gevolg hiervan loopt het ook storm op het forum, facebook, twitter en de mail.
Je kan ons mailen op de volgende twee e-mailadressen:
[email]klantenservice@simyo.nl[/email]
[email]info@simyo.nl[/email]
Groetjes,
Arie
Dag Symio,
Op 31 maart heb ik mijn bundel opgewaardeerd met 10 euro, niet wetend dat vandaag (1 april) de nieuwe bundel inging. Mag ik mijn geld terug? Er staat namelijk bij het gegevensgebruik 26 maart - 25 april. Ik ging er vanuit dat dit de nieuwe periode van de bundel was, dus vandaar dat ik mijn tegoed opgewaardeerd had.
Hartelijke groet,
Mirjam
Hoi Mirjam,
Goed dat je even aan de bel trekt!
Ik zie inderdaad dat je nagenoeg geen gebruik hebt gemaakt van deze extra internetbundels, dus ik zal de kosten voor je vergoeden. Je ziet dat uiterlijk morgen terug op Mijn Simyo!
Kan ik je nog ergens anders mee helpen?
Groetjes,
Bas
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.