Skip to main content
Beste Simyo,



Ik kreeg vandaag een melding dat mijn laatste factuur klaar stond. Prima, allemaal goed.



Toen viel mij op dat ik in februari maar liefst 31 euro heb moeten betalen: veel meer dan de voorgaande bedragen (allemaal rond 10 euro).

Nu blijkt dat in februari ook maart al in rekening is gebracht: zelfs dingen die ik toen helemaal niet kon gebruiken zoals internet.  Graag zie ik dan ook de 16 euro die onterecht in rekening is gebracht teruggestort.



Met vriendelijke groet,

Lex Dingemans
aanvullende info



Factuurdatum 20-03-2013

Klantnummer 863507

Aansluitnummer

Factuurnummer 23774450
Beste Simyo,



Ik kreeg vandaag een melding dat mijn laatste factuur klaar stond. Prima, allemaal goed.



Toen viel mij op dat ik in februari maar liefst 31 euro heb moeten betalen: veel meer dan de voorgaande bedragen (allemaal rond 10 euro).

Nu blijkt dat in februari ook maart al in rekening is gebracht: zelfs dingen die ik toen helemaal niet kon gebruiken zoals internet.  Graag zie ik dan ook de 16 euro die onterecht in rekening is gebracht teruggestort.



Met vriendelijke groet,

Lex Dingemans




Hoi Lexd,



Ik heb in het systeem gezien dat je voor de abonnementskosten voor de maand februari voor het jaar abonnement.

Het jaar abonnement heb je geannuleerd. De kosten van de abonnementskosten zullen aan je terug betaald worden.



Op de factuur van de maand februari betaal je de abonnementskosten van de maand februari en de maand maart voor het maandelijks opzegbaar abonnement.

Reageer