Skip to main content
Hallo!



Begin afgelopen maand is mijn mobiel gestolen in Engeland en ik had toen mijn simkaart geblokkeerd.

Terug in Nederland heb ik een vervangende simkaart besteld, maar het proces totdat hij uiteindelijk werkte, duurde wel tot vorige week.

Het aanvragen kon eerst niet, toen kon ik hem niet zelf activeren en daarna bleek nog dat mijn mobiel niet simlockvrij was.

Nu heb ik dus maar een klein gedeelte van mijn tegoed verbruikt, maar wel voor de volle maand betaald.

Is het mogelijk dat dit gedeelte berekend kan worden en ik alleen daarvoor hoef te betalen?

Dat zou heel fijn zijn..( :



Groetjes, Loïs.
Hallo!



Begin afgelopen maand is mijn mobiel gestolen in Engeland en ik had toen mijn simkaart geblokkeerd.

Terug in Nederland heb ik een vervangende simkaart besteld, maar het proces totdat hij uiteindelijk werkte, duurde wel tot vorige week.

Het aanvragen kon eerst niet, toen kon ik hem niet zelf activeren en daarna bleek nog dat mijn mobiel niet simlockvrij was.

Nu heb ik dus maar een klein gedeelte van mijn tegoed verbruikt, maar wel voor de volle maand betaald.

Is het mogelijk dat dit gedeelte berekend kan worden en ik alleen daarvoor hoef te betalen?

Dat zou heel fijn zijn..( :



Groetjes, Loïs.




Hoi Loïs,



Zoiets simpels als een vervangende simkaart heeft bij jou wel veel tijd gekost inderdaad. dat is niet gebruikelijk en ook zeker niet de bedoeling. Het was inderdaad vervelend dat je hem zelf niet kon bestellen, daarom hebben wij dat voor je gedaan. Het heeft ook weer even geduurd tot we wisten welke simkaart je nodig had, dat maakte het wachten nog langer. En toen je hem had ging het met het activeren niet goed.

Dat je ook nog een simlock had maakt het helemaal jammer. Daar kunnen wij dan helaas weer niks aan doen.

Omdat dit wel heel veel hobbels waren in iets wat een simpel proces zou moeten zijn, willen we je in deze situatie wel tegemoet komen. We hebben de abonnementskosten voor de duur van de vertraging verrekend op je factuur.



Groetjes,

Charlene
Hallo!



Begin afgelopen maand is mijn mobiel gestolen in Engeland en ik had toen mijn simkaart geblokkeerd.

Terug in Nederland heb ik een vervangende simkaart besteld, maar het proces totdat hij uiteindelijk werkte, duurde wel tot vorige week.

Het aanvragen kon eerst niet, toen kon ik hem niet zelf activeren en daarna bleek nog dat mijn mobiel niet simlockvrij was.

Nu heb ik dus maar een klein gedeelte van mijn tegoed verbruikt, maar wel voor de volle maand betaald.

Is het mogelijk dat dit gedeelte berekend kan worden en ik alleen daarvoor hoef te betalen?

Dat zou heel fijn zijn..( :



Groetjes, Loïs.




Hoi Loïs,



Zoiets simpels als een vervangende simkaart heeft bij jou wel veel tijd gekost inderdaad. dat is niet gebruikelijk en ook zeker niet de bedoeling. Het was inderdaad vervelend dat je hem zelf niet kon bestellen, daarom hebben wij dat voor je gedaan. Het heeft ook weer even geduurd tot we wisten welke simkaart je nodig had, dat maakte het wachten nog langer. En toen je hem had ging het met het activeren niet goed.

Dat je ook nog een simlock had maakt het helemaal jammer. Daar kunnen wij dan helaas weer niks aan doen.

Omdat dit wel heel veel hobbels waren in iets wat een simpel proces zou moeten zijn, willen we je in deze situatie wel tegemoet komen. We hebben de abonnementskosten voor de duur van de vertraging verrekend op je factuur.



Groetjes,

Charlene





Heel erg bedankt hiervoor!
Hoi Loïs,



Graag gedaan namens Charlene 😉.

Reageer