.

maandbedrag factuur klopt niet

  • 15 January 2024
  • 2 reacties
  • 30 Bekeken

Beste,

Mijn nieuwe contract is officieel in gegaan vandaag en mijn maandelijkse kosten bedragen €10,-.

Op de eerste factuur staat echter dat de maandelijkse kosten €15,33 bedragen.

De korting is niet toegepast. Kan dit gecorrigeerd worden?

Alvast bedankt. 

Met vriendelijke groet,

Melissa Wintermans 

Roeqajja 3 maanden geleden

Hoi @Melissaw25031989,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Ik ben even met je mee gaan kijken op je aansluiting en ik zie dat dit inderdaad je eerste factuur is. Je betaald bij ons altijd je abonnementskosten één maand vooruit, maar omdat dit je eerste maand is betaal je ook nog de abonnementskosten van de maand zelf naar rato. Hierdoor is je eerste factuur altijd wat hoger dan verwacht. Vanaf volgende maand betaal je wel gewoon €10 aan abonnementskosten, tenzij je je bundels natuurlijk wijzigt.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben!

Bedankt voor je hulp @wimj12, je antwoord klopt helemaal 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Je eerste rekening gaat over de lopende maand en de hele volgende maand.

Ongeveer anderhalve maand in jouw geval, dus het bedrag klopt volgens mij.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Melissaw25031989,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Ik ben even met je mee gaan kijken op je aansluiting en ik zie dat dit inderdaad je eerste factuur is. Je betaald bij ons altijd je abonnementskosten één maand vooruit, maar omdat dit je eerste maand is betaal je ook nog de abonnementskosten van de maand zelf naar rato. Hierdoor is je eerste factuur altijd wat hoger dan verwacht. Vanaf volgende maand betaal je wel gewoon €10 aan abonnementskosten, tenzij je je bundels natuurlijk wijzigt.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben!

Bedankt voor je hulp @wimj12, je antwoord klopt helemaal 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer