Skip to main content
Hallo,



Ik heb een vraagje over de rekening 

Is er een limiet aan het bedrag buiten de bundel?

Hoe hoog kan dat oplopen?

Wordt er door Simyo ingegrepen?

Als ik bijvoorbeeld 75 euro over de bundel zit?



Wat is het maximum?



groet Karin
Ja, er bestaan 2 maxima. Je kunt maximaal 75 euro buiten de bundel per dag besteden en 250 euro buiten de bundel per week besteden. Als je zo'n limiet haalt, wordt de aansluiting geblokkeerd en MOET je een bedrag betalen om de aansluiting weer te activeren. Als je aansluiting is geblokkeerd, dan kun je niet bellen, SMSen, internetten en ook niet gebeld of geSMSd worden. De blokkade heeft wel wat vertraging, dus je kan boven die 75 per dag uitkomen en ook boven die 250 euro per week.
Bedankt Groentjuh,



Dat moet ik dus proberen te voorkomen.

Best veel hé?

Daar kan ik leukere dingen meedoen.



Bedankt voor je reaktie en fijne feestdagen



groetjes Karin







Ja, er bestaan 2 maxima. Je kunt maximaal 75 euro buiten de bundel per dag besteden en 250 euro buiten de bundel per week besteden. Als je zo'n limiet haalt, wordt de aansluiting geblokkeerd en MOET je een bedrag betalen om de aansluiting weer te activeren. Als je aansluiting is geblokkeerd, dan kun je niet bellen, SMSen, internetten en ook niet gebeld of geSMSd worden. De blokkade heeft wel wat vertraging, dus je kan boven die 75 per dag uitkomen en ook boven die 250 euro per week.


Het is een hoog bedrag, maar het is ook eigenlijk de bedoeling om gewoon binnen de bundels te blijven.



Jij ook fijne feestdagen!
Hoi kvbilsem,



Klopt helemaal wat Groentjuh aangeeft, bedankt daarvoor Groentjuh! 🙂

Reageer