Hallo,
Ik ben laatst overgestapt naar een andere provider (6 okt overgestapt).
Ik was inmiddels contractvrij bij Simyo, dus mijn abonnement was elke maand opzegbaar.
Toen ik overstapte naar mijn nieuwe provider had ik te maken met 1 maand opzegtermijn.
Ik heb toen dus ook gebruik gemaakt van die maand (tot 6 nov). Op de 6e van November is mijn simkaart van Simyo onbruikbaar geworden en ging mijn nieuwe abbo in.
Maar toen ik vandaag mijn laatste factuur ontving stond er dat ik toch de volle maand moet betalen.
Dit klopt volgens mij niet want ik heb maar 6 dagen van de maand kunnen bellen (1 t/m 6 Nov).
Krijg ik nog geld terug? Of de mogelijkheid om de andere 24 dagen te kunnen bellen?
Alvast bedankt,
Bladzijde 1 / 1
Hello, I can not understand dutch and I hope you can help me here, I just received my first bill and I know that it is for 2 month. But on the 'Verbruikskosten' it says that I have to pay for normal sms and even 10 vor internet. I do not understand that because I have bundles and I never used more sms and internet than I have in that bundle. I understand that i have to pay more if i send sms to Germany or call Germany but I do not understand why it says that I have to pay for sms in the netherlands too. I am really confused I hopeyou can help me because the email kantenservice takes a week to reply and I can not reach anyone when I call. Please help me.
Gaat iemand hier nog op antwoorden aangezien alle topics om dit topic heen wel beantwoord zijn?
Ik ben laatst overgestapt naar een andere provider (6 okt overgestapt).
Ik was inmiddels contractvrij bij Simyo, dus mijn abonnement was elke maand opzegbaar.
Toen ik overstapte naar mijn nieuwe provider had ik te maken met 1 maand opzegtermijn.
Ik heb toen dus ook gebruik gemaakt van die maand (tot 6 nov). Op de 6e van November is mijn simkaart van Simyo onbruikbaar geworden en ging mijn nieuwe abbo in.
Maar toen ik vandaag mijn laatste factuur ontving stond er dat ik toch de volle maand moet betalen.
Dit klopt volgens mij niet want ik heb maar 6 dagen van de maand kunnen bellen (1 t/m 6 Nov).
Krijg ik nog geld terug? Of de mogelijkheid om de andere 24 dagen te kunnen bellen?
Alvast bedankt,
Hoi Sami,
Ik heb je aansluiting bekeken en gezien dat je inderdaad per 6/11 bent uitgeporteerd. De vaste abonnementskosten vanaf 7/11 - 30/11 zullen worden teurggestort op je rekening.
Hi Yaneena,
I can see that something went wrong in our system. Your usage from 28/9 - 9/10 has been rated incorrectly. I have made a adjustment at your upcomming bill. We apologize for the inconvenience.
Greetings,
Alex
Bedankt voor de service maar ik heb tot nog toe nog niks ontvangen op mijn rekening.
Hoi Sami,
Even navraag gedaan bij de financiële afdeling. Het bedrag zal binnen 3 werkdagen worden teruggestort op je rekening.
Groetjes,
Alex
Even navraag gedaan bij de financiële afdeling. Het bedrag zal binnen 3 werkdagen worden teruggestort op je rekening.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.