Skip to main content
Kunnen nieuwe klanten die een sim only abbonement afsluiten na 31 maart 2015 (en dit zakelijk gebruiken), nog een BTW-factuur ontvangen?
Lijkt mij wel. Zou toch raar zijn als dat niet meer kan.

Even een moderator afwachten.
In je Mijn Simyo > Tabblad Facturen kun je aanvinken dat je een BTW factuur wilt. Ik weet niet of hier mogelijk extra kosten aan verbonden zijn.



Hoe kom je er trouwens aan dat dit mogelijk per 31/03 stopt?
Hoi m.debeer,



Wat leuk dat jij jouw vraag hier op ons forum stelt:D



Ik heb je vraag even verplaats naar het subforum 'factuur', zo kan iedereen met dezelfde vraag het antwoord makkelijk vinden.



Ook na 31 maart kun je het vinkje in het tabblad facturen aanzetten. Zo ontvang je jouw factuur met BTW specificatie. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Is alles zo duidelijk?





@Koorelle & RicoK, danjewel voor het meedenken!
Hoe kom je er trouwens aan dat dit mogelijk per 31/03 stopt?
In de aankondiging per mail vragen wij voor 31 maart het vinkje eventueel aan te zetten. Dit komt doordat je factuur vanaf de maart factuur niet meer automatisch een BTW specificatie zal bevatten.;)

Reageer