Skip to main content
Zie hier de omschrijving op mijn bankafschrift. https://www.dropbox.com/s/i8f1ow9rwyac6e4/simyo.jpg?dl=0 Twee dingen vallen op:


  1. De naam Simyo staat niet prominent vermeld. Achter de kop 'Omschrijving'  zou Buckaroo direct de naam van haar klant kunnen zetten: Simyo.  Dat maakt het doorzoeken van vele bankafschriften gemakkelijker.
  2. Belangrijk is ook dat de betaler bij de betaling kan zien voor welk telefoonnummer deze betaling is. Ik heb meerdere Simyo-nummers die automatisch afgeschreven mogen worden. U ziet dat er geen 06-nummer te herkennen is.

Ik laat onduidelijke afboekingen terugstorten omdat ik deze kostenbesparende betaalwerkwijze ondersteun, maar alleen al het mij simpel helder wordt gemaakt aan wie en waarvoor ik betaal. Vr.gr. Simyo-klant
Hoi beltesassar, welkom op het Simyo forum :)



Je hebt goede punten voor verbeteringen. Dit zijn ook zaken waar aan gewerkt wordt.

Omdat het incasseren door Buckaroo gebeurt, zal enige verandering wel eventjes op zich laten wachten.



Om een incasso te dubbelchecken kun je altijd wel op Mijn Simyo, tabblad Facturen een PDF-je van elk incasso downloaden.



Verder begrijp ik deze zin niet helemaal:

Ik laat onduidelijke afboekingen terugstorten omdat ik deze kostenbesparende betaalwerkwijze ondersteun, maar alleen al het mij simpel helder wordt gemaakt aan wie en waarvoor ik betaal.


Zou je die misschien extra uit kunnen leggen of anders formuleren?

Reageer