.

Beantwoord

Kunnen de facturen per e-mail verstuurd worden?

  • 30 March 2023
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Wij hebben inmiddels best wat abonnementen afgesloten bij Simyo voor al onze collega’s. Tot nu toe altijd tevreden. Echter elke keer als we de kwartaal BTW aangifte moeten doen, is het super omslachtig om per account in te moeten loggen om de factuur per account te downloaden. Ik doe dit al jaren en naar mate ons bedrijf groeit begin ik serieus de optie te overwegen om wel een provider te vinden waar dit kan omdat het irritant is en tijd kost. Gaan jullie het nog mogelijk maken dat de factuur per e-mail verstuurd wordt? 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 31 March 2023, 13:33

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Rusmir,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! Ik kan me voorstellen dat je de facturen in dit geval liever per e-mail zou willen ontvangen.

Het is op dit moment niet mogelijk om de facturen automatisch per e-mail te kunnen ontvangen. Ik heb het idee daarom op onze “Wall of Change” gezet, wie weet is deze optie in de toekomst wel mogelijk! Dit zal dan alleen vermoedelijk niet op korte termijn zijn, maar zodra dit mogelijk is zullen wij dit bekend maken 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer