Op verzoek van Simyo een nieuwe simkaart aangeschaft omdat de oude niet geschikt was voor 4G. Kosten, €5 zouden automatisch worden vergoed vóór 8 juni. Tot op heden is dat nog steeds niet gebeurt en zelfs meerdere keren bellen heeft geen resultaat gehad.
Hoe kan ik Simyo bewegen om hun toezeggingen gewoon waar te maken?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Ton!
Welkom op het Simyo Forum!
Wat jammer dat je daar zo lang op hebt moeten wachten! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat het intussen geregeld is. De € 5,- is weer toegevoegd aan jouw beltegoedsaldo. Uiteraard was het nooit een kwestie van óf dat zou gebeuren, maar de tijdlijn is meer uitgerekt dan de bedoeling was. Excuses daarvoor!
Ik hoop dat alles nu helemaal goed is!
Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat jammer dat je daar zo lang op hebt moeten wachten! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat het intussen geregeld is. De € 5,- is weer toegevoegd aan jouw beltegoedsaldo. Uiteraard was het nooit een kwestie van óf dat zou gebeuren, maar de tijdlijn is meer uitgerekt dan de bedoeling was. Excuses daarvoor!
Ik hoop dat alles nu helemaal goed is!
Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Jihane
Intussen is de vergoeding geregeld. Blijft jammer dat er pas actie volgt na rondbazuinen van mijn klacht.
Groetjes,
Ton
Groetjes,
Ton
Lijkt wel op een gevalletje belbus in kassa
Hi Ton,
Zoals Jihane al aangaf is er iets niet helemaal goed gegaan. We ondernemen echt niet alleen actie als er contact met ons opgenomen wordt 😉 De vergoeding is er, prima toch?
Volgens mij stelt de belbus toch juist problemen aan de kaak die niet zijn opgelost, Slh69?
Groetjes,
Niels
Zoals Jihane al aangaf is er iets niet helemaal goed gegaan. We ondernemen echt niet alleen actie als er contact met ons opgenomen wordt 😉 De vergoeding is er, prima toch?
Volgens mij stelt de belbus toch juist problemen aan de kaak die niet zijn opgelost, Slh69?
Groetjes,
Niels
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.