Skip to main content
Beste simyo,



ik heb gisteren op aanraden van een moderator een extra bundel van 500 mb aangekocht in de hoop dat de buitenbundel kosten zou worden gecorrigeerd naar binnen de bundel. het indicatieve factuur bedrag is nu 'verhoogd' van 28 naar 33 euro terwijl ik een 'verlaging' van 13 euro verwachtte. word dit nog gecorrigeerd?



er kunnen op dit moment geen kosten meer gemaakt worden in welke vorm dan ook door de simkaart. paar dagen geleden heb ik namelijk het modemgedeelte in de router waar de simkaart in zit uit bedrijf gehaald.



graag zou ik vooraf zien wat er met de buitenbundelkosten gebeurd als je extra mb bij koopt. volgens de factuur betaal ik nu 5 euro extra voor iets wat nooit gebruikt gaat worden en mag ik alsnog de buitenbundel kosten betalen



als de buitenbundel kosten niet te reduceren zijn is het dan mogelijk om de net aangekochte extra mb's terug te draaien?
https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/mijn-buitenbundel-verbruik-inzien-32318/index1.html#post123772



Lees ook even....



https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/extra-mbs-bijkopen-29019



Je krijgt een data..waarschuwing bij 80 en 100% real time. De buiten bundel kosten zijn gemaakt. Extra mb kun je het beste kopen binnen de bundel, het is GEEN correctiemiddel....helaas, sorry tis nie anders....
Dit lijkt me heel helder.



Er is op voorhand dus slecht te vinden dat xtra mb bijkopen niet de buitenbundel opheffen. Dat is keus binnen jullie verdienmodel.



De 2 tal waarschuwings sms die door jullie verstuurd worden kunnen alleen maar naar het abonnement nummer verstuurd worden. Gezien het feit dat de sim in een router met dongel zit komen deze sms niet op de gewenste plek en mag je hopen dat je op tijd op de app kijkt om de kosten te beperken of te voorkomen..



Het ontbreken van een data plafont is op deze wijze dus een groot gebrek. Het verhoogde verbruik is namelijk niet door mijn systeem veroorzaakt. Er kan hooguit iemand hebben ingebroken in het netwerk en een hoog verbruik genereren. Gezien het feit dat jullie daar geen inzage in kunnen/mogen geven is de dader al lang vertrokken en mag ik de buitenbundelkosten ophoesten. Nou is dat voor 1 systeem nog wel te doen maar ik heb op dit moment 39 van dit soort systemen draaien.



Hiermee is er dus aangetoont dat simyo geen passend systeem heeft voor mijn configuraties.



Rest mij weinig anders dan mijn 2 pilot sim's bij jullie op te zeggen. Zoals je zelf zegt: "helaas, sorry tis nie anders..."

Geniet van de 23 euro zou ik zeggen want de totaal 41 systemen ga ik nu ergens anders onderbrengen.
Hoi Garjet,



Je hebt je vraag meerdere keren op het forum gesteld. Ik heb in jouw lopende topic gereageerd. Je vindt dit topic hier. Om het overzicht te bewaren, wil ik je vragen om in het hiervoor genoemde topic te reageren. Zo hebben we de conversatie overzichtelijk in 1 topic. Bedankt :)



Groetjes,

Angela

Reageer