Skip to main content
Goedemiddag,



Ik zit net mijn kosten van oktober te bekijken en hier staan 2x de kosten voor een nieuwe simkaart op terwijl ik maar 1 simkaart heb besteld en ontvangen. Hoe kan dit?



Met vriendelijke groet,



Sandra
Er zal uiteindelijk maar 1 kaart worden gefactureerd. Simyo weet ervan, het betreft een weergave fout. Men is zoekende naar het probleem om het op te lossen.
Bedankt voor je antwoord. Ik wacht de daadwerkelijke factuur wel af.
Hoi Sandra,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je dit komt vragen. Ik snap heel goed dat hier verwarring over is.



Raytje geeft jou het juiste antwoord. Om deze reden heb ik zijn bericht ook gemarkeerd 🙂 Het gaat om een weergavefout waarmee wij inderdaad bekend zijn. We doen ons best om dit op te lossen. In het systeem zie ik netjes maar 1 simkaart op jouw factuur staan. Hier hoef jij je dus geen zorgen over te maken.



Laat je het weten als je nog vragen hebt hierover?



@Raytje, je bent top bezig! Heel erg bedankt voor je hulp en duidelijke antwoorden :)



Voor de overzichtelijkheid heb ik dit topic verplaatst naar 'Factuur en betalen'.



Groetjes,

Angela

Reageer