.

Beantwoord

Kosten voor buiten de bundel

  • 22 November 2012
  • 1 reactie
  • 230 Bekeken

Badge +1
Ik ontving een factuur van Simyo over oktober. Daarin staat voor 40 euro aan extra kosten voor mobiel internet buiten mijn bundel. Dit is een fout. Ik heb en had mijn iPhone zo ingesteld dat er geen mobiele data gebruikt  worden voor downloads en updates. Dit moet allemaal over WiFi. Toch is het kennelijk als mobiele data verwerkt. Ik wil dit graag herstellen en ik wil dat deze kosten niet voor mijn rekening komen. Van mijn part kan dit in overleg met Apple, want of het nu aan Apple of aan Simyo ligt, aan mij in elk geval niet, dus ik wil er ook niet voor opdraaien.
Voor de maand november speelt iets vergelijkbaars: mijn mobiele databundel is opgebruikt door downloads die over WiFi hadden moeten gaan (had ik ook zo ingesteld) maar ze zijn toch als mobiele data verwerkt. Ik heb nu mijn mobiel internet helemaal uitgezet om erger te voorkomen. Hier moet echt actie op komen (ja óók van Simyo) want het loopt straks uit de hand en ik heb er geen controle over. Simyo neem hier alsjeblieft (net als ik) contact over op met Apple.
icon

Beste antwoord door Alex 26 November 2012, 13:33

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi SjoerdK,

We hebben in het andere topic je vraag inmiddels beantwoord. Zoals aangegeven kunnen we niet met iedere toestelfout rekening houden. Bij dergelijke situaties is de eindgebruiker of eventueel toestelleverancier verantwoordelijk.

Groetjes,

Alex

Reageer