Skip to main content
Hallo, 



In april zijn er kosten afgeschreven van mijn rekening voor bellen naar mijn voicemail, terwijl in het overzicht te zien is dat nog niet alle belminuten opgemaakt zijn die maand. Kan iemand mij uitleggen hoe dat mogelijk is?



Groetjes, Saskia
De gegevens op mijn simyo worden enigzins vertraagt weergegeven, kan het niet zijn dat per ongeluk toch al je minuten op waren?
Waar zie je dat niet alle minuten waren gebruikt? Dat overzicht op mijn simyo zegt zelf dat het liegt ivm afronding die in dat overzicht niet wordt uitgevoerd.
Waar zie je dat niet alle minuten waren gebruikt? Dat overzicht op mijn simyo zegt zelf dat het liegt ivm afronding die in dat overzicht niet wordt uitgevoerd.





Aha, weer zo'n lekkere naaistreek. Goed om te weten.. Je kunt providers dus ook nergens in vertrouwen. Ik dacht dat die functie was om je te helpen om overzicht te bewaren, maar in plaats daarvan laten ze je geloven dat je nog wel wat ruimte hebt, zodat je nog net even over je bundel heen gaat. 



Bedankt voor jullie opmerkingen. Ik ben weer wat wijzer en armer:(
Daarom lees ik ook het forum en alles op de site wat er te lezen is. Dan leer je waar simyo je zijn puntjes heeft zitten, zodat je je hierop kan aanpassen...
Hallo, 



In april zijn er kosten afgeschreven van mijn rekening voor bellen naar mijn voicemail, terwijl in het overzicht te zien is dat nog niet alle belminuten opgemaakt zijn die maand. Kan iemand mij uitleggen hoe dat mogelijk is?



Groetjes, Saskia


Aha, weer zo'n lekkere naaistreek. Goed om te weten.. Je kunt providers dus ook nergens in vertrouwen. Ik dacht dat die functie was om je te helpen om overzicht te bewaren, maar in plaats daarvan laten ze je geloven dat je nog wel wat ruimte hebt, zodat je nog net even over je bundel heen gaat. 



Bedankt voor jullie opmerkingen. Ik ben weer wat wijzer en armer:(




Hoi Sasmo,



Wat vervelend dat dit je vertrouwen wegneemt. We hebben juist de bedoeling om zo transparant mogelijk te informeren.

In april is je belbundel helemaal opgegaan. Alleen het laatste gesprek, naar de voicemail, is net buiten je bundel gevallen. 1 minuut à €0,31 buiten je bundel verbruikt dus.

Waar je nu hebt gekeken, om te controleren of je bundel op was in april, dat is inderdaad een overzicht van de absolute gesprekstijd.

Dit overzicht staat daar echter pas, als de maand voorbij is. Niet bedoeld om je op het verkeerde been te zetten dus. Meer om je belgedrag in de verschillende maanden te kunnen vergelijken

Wanneer je tijdens de maand wilt bekijken hoeveel je nog kunt bellen, staat dat balkje er nog niet. Wanneer je inlogt op Mijn Simyo staat er bovenaan de pagina: "Deze maand heb ik nog..". Hier staat hoeveel minuten/smsjes er nog in je bundel over zijn. En er staat ook een datum en tijd bij, tot wanneer deze informatie is bijgewerkt.

Als je dan onder verbruik kijkt, en de huidige maand aanklikt, zie je ook nog gespecificeerd staan welke nummers je hoe lang hebt gebeld.

Ik raad je aan om daar voortaan te kijken, tijdens de maand. Dan kun je nog voorkomen dat je buiten je bundel gaat.



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes,

Charlene

Reageer