Skip to main content
Hi,bij mijn nieuwe aansluiting bij jullie hebben ze de verkeerde simkaart gestuurd.Ik heb gebeld en toen wel de juiste gekregen maar deze staat nu wel op mijn faktuur twv 5 euro terwijl de afspraak was dat dit gratis omgeruild zou worden.Hoe kan dit??
Hoi emartens, welkom op het Simyo forum :)



In je gegevens zie ik inderdaad de afspraak staan dat je gratis een vervangende simkaart kon bestellen. Maar ook dat je het even zou melden wanneer je dat gedaan hebt, zodat de kosten gecrediteerd kunnen worden.



Ik heb de kosten nu gecrediteerd op je factuur van februari, dus die valt €5 lager uit 😉
Hoi Ernst,bedankt voor de creditering,maar je schrijft dat ik het had moeten melden.

Hoe denk je anders dat ik weet dat ze mijn een nw simkaart zouden sturen en deze gratis zou zijn.

Dus de melding is wel degelijk gedaan.



Ik zie trouwens op het forum dat het soms niet goed gaat met het bestellen van een Nano simkaart.(ben blijkbaar niet de enige)

Ik heb wel degelijk aangegeven tijdens mijn bestelling dat ik een Nano versie wil.(via studenten mobiel)

Wellicht is het handig om daar eens naar te kijken of dit wel goed gaat.



Maar voorals nog bedankt voor de creditering :o



MVG Edwin
Hoi Ernst,bedankt voor de creditering,maar je schrijft dat ik het had moeten melden.

Hoe denk je anders dat ik weet dat ze mijn een nw simkaart zouden sturen en deze gratis zou zijn.

Dus de melding is wel degelijk gedaan.



Ik zie trouwens op het forum dat het soms niet goed gaat met het bestellen van een Nano simkaart.(ben blijkbaar niet de enige)

Ik heb wel degelijk aangegeven tijdens mijn bestelling dat ik een Nano versie wil.(via studenten mobiel)

Wellicht is het handig om daar eens naar te kijken of dit wel goed gaat.



Maar voorals nog bedankt voor de creditering :o



MVG Edwin




Hoi emartens,



Ernst bedoelt dat de kosten voor de vervangende simkaart pas op de factuur komen, als jij hem hebt besteld. Dus de toezegging is gedaan dat we de kosten zouden verwijderen, maar we wisten nog niet dat je hem al had besteld :)

Afijn, het is nu goed gekomen.

Als je bij ons op de website bestelt, dan geef je zelf door welke simkaart je wilt. Het klopt dat wij nu van student mobiel niet goed hebben doorgekregen welke simkaart je wou. Gelukkig is het nu allemaal rechtgezet en in orde.



groetjes, Charlene

Reageer