.

Beantwoord

Kosten per maand?

  • 21 December 2013
  • 4 reacties
  • 656 Bekeken

Ik betaalde eerder 3 euro per maand voor telefoneren en sms-en, nu 5 euro, wil gewoon prepaid (het goedkoopste tarief).
Waarom kan ik dit niet op de site wijzigen?
icon

Beste antwoord door Ernst 23 December 2013, 17:09

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +4
Volgens mij is het tarief nog steeds 3 euro per maand  tenminste dat staat er op mijn Simyo site.
Hoe kom je aan die 5 euro?
Ben je misschien buiten je bundel gegaan?
ik betaal 8 euro pm 100 min 3 euro en 200mb voor 5 euro

groetjes Karin



Ik betaalde eerder 3 euro per maand voor telefoneren en sms-en, nu 5 euro, wil gewoon prepaid (het goedkoopste tarief).
Waarom kan ik dit niet op de site wijzigen?
Nee ik ben niet buiten de bundel gegaan, ik wee dat je dan meer betaald. Je betaald een starttarief van 3 euro maar ga je een keer over op internet dan is dat kennelijk niet meer te wijzigen en betaal je standaard 5 euro per maand???
Reputatie 7
Badge +9
Het tarief van 3 Euro is als je een contract voor een heel jaar hebt (100 min/sms per maand), maar kies je voor een maandelijks opzegbaar contract (abonnement) dan is het 5 Euro per maand. Dit is zonder internet bundel maar die kan je altijd er bij nemen vanaf 5 Euro per maand. Zo'n bundel kan je per maand wijzigen of stopzetten.
Reputatie 5
Badge +11
Nee ik ben niet buiten de bundel gegaan, ik wee dat je dan meer betaald. Je betaald een starttarief van 3 euro maar ga je een keer over op internet dan is dat kennelijk niet meer te wijzigen en betaal je standaard 5 euro per maand???

Hoi JOHANN,

Ik zie dat jij een maandelijks opzegbaar abonnement hebt bij ons van 100 minuten/sms. Deze kost €5. Als je, zoals Scotsman aangeeft, overstapt naar een jaarcontract, betaal je €3 per maand.
Mocht je geen gebruik willen maken van internet (want je hebt geen bundel meer), dan kun je beter de optie 'internet op je mobiel - Nederland' uitzetten. Nu betaal je namelijk €0,15 per MB...

Scotsman en kvbilsem; dank voor het meedenken!

Reageer