.

Beantwoord

Kosten gemaakt buiten de bundel, tussentijdse betaling gedaan maar nog steeds geblokkeerd. Hoe hef ik de blokkade op?

  • 22 August 2023
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Hallo, ik werd plotseling geblokkeerd na hoge kosten. Dit heb ik bewust gedaan. Ik heb servicenummers aan staan in mijn abonnement. Of ik even 109 euro wil betalen om gedeblokkeerd te worden. Dat vind ik al belachelijk. Het is mijn verantwoordelijkheid. Maar goed, toch maar betaald vannacht. Nu na heel wat uren nog steeds niet gedeblokkeerd en op whatsapp wordt al meer dan 24 uur niet gereageerd.

 

Dit maakt mij boos en geeft mij reden om over te stappen. 

icon

Beste antwoord door Seren 22 August 2023, 14:50

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Nils81,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat je dit vervelend vindt. Het is gebruikelijk dat je aansluiting wordt geblokkeerd als ons systeem constateert dat je meer dan € 100,- per 24 uur of meer dan € 250,- per week buiten je bundel hebt verbruikt. Dat is om onverwacht hoge kosten te voorkomen. Je kunt je aansluiting weer activeren door een tussentijdse betaling te doen. Uit je bericht lees ik dat je ondanks deze betaling toch geblokkeerd bent. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Mijn excuses voor dit ongemak. 

Ik heb even op je aansluiting gekeken en ik zie dat jouw simkaart inmiddels weer actief is. Mocht je in de toekomst problemen ervaren kun je mij dit altijd even laten weten via een privé bericht. Ik zal je dan zo snel mogelijk helpen. 

Groetjes,
Seren

Reageer