Skip to main content
Waarvoor wordt er bij mij telkens 3 euro afgeschreven voor betaalde sms diensten, ik weet van niks en zie ook geen berichten kunt u mij dat duidelijk maken en de betaling herroepen of anders onmiddellijk blokkeren



Met vr.gr. A.Boeve
Hoi A.Boeve,



Wat vervelend om te horen dat er geld wordt afgeschreven door een sms-dienst waar je niks van weet. Daar moeten we gelijk wat aan doen!



Ik zeg we, want ik wil jou eerst vragen om je af te melden van alle sms-diensten door te gaan naar http://www.payinfo.nl/ en hier de stappen te volgen. Dit is een soort 'bel-me-niet' register voor sms-diensten. Als je dat hebt gedaan, stoppen deze afschrijvingen meteen 🙂.



We kunnen voor je proberen om deze betalingen terug te halen. Hiervoor moet je wel akkoord gaan met een definitieve blokkade op sms-diensten. Ben je het daar mee eens?



Groetjes, Tiury
Ja ik ben het eens met de definitieve blokkade sms-diensten



Met vr. gr. A.Boeve
Hoi A.Boeve,



Je hebt gisteren al een gesprek gehad met de telefonische klantenservice zag ik. Mijn collega Brandon heeft de blokkade er al op gezet. Ik heb inmiddels een verzoek ingediend om dit geld terug te krijgen. Dit tegoed heb ik inmiddels teruggestort op je beltegoed 🙂.



Ondanks dat je jezelf wel hebt aangemeld bij deze diensten, krijg je de centjes terug. Is dat netjes of niet?



Groetjes, Tiury

Reageer