Skip to main content
Ik zat vorige week in Denemarken en had geen mobiel internet, Forum-berichtjes geplaatst, en mailtje verstuurd, en omdat een oplossing op korte termijn uitbleef ook gebeld naar 1200 (klantenservice Simyo). Na drie keer bellen (zie de tijden hieronder) had ik de hoop opgegeven. 



De volgende dag kreeg ik een mailtje en werkte het mobiele internet weer. Er was een netwerkinstelling goed gezet. Anderhalve dag en 2,40 aan data verbruik verder heeft het gewerkt om er daarna weer mee te stoppen.



Wat ik vervelend vind, dat er kosten die in rekening zijn gebracht worden voor het contact met de klantenservice terwijl de oorzaak van het probleem niet bij mij lag (en het probleem nadien nog een keer optrad).



Specificatie:

Datum   Omschrijving   Duur   Bedrag

xxxx

2014-08-25 16:42:30 Gesprek naar 0031612001399 00:07:26 €1.71

2014-08-25 17:21:33 Gesprek naar 0031612001399 00:19:02 €4.38

2014-08-26 10:33:51 Gesprek naar 0031612001399 00:04:05 €0.94

xxxx






Wat nog vervelender is dat deze kosten niet vermeld worden op de Simyo klantenservice website (Stap 4. Kom je er echt niet uit? Bel ons). In het pop up venster staat :

Bel ons

Kom je er echt niet uit? Dan kun je ons bellen. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 17:30 uur.



1200 (gratis vanaf je Simyo nummer)

0900-8090 (35 cent per gesprek)


en een balkje met de meest gunstige tijd om te bellen.



Zou iig beter zijn om te vermelden dat er in het buitenland extra kosten worden berekend (of dit te vermelden bij het aangaan van het gesprek). Nu is het maar een paar Euro, maar toch.
Is beantwoord in ander topic. Dries (Webcare) laat dit bedrag verminderen op de factuur van augustus.
Hi simonlebon,



Je hebt inderdaad van Dries de kosten gecrediteerd gekregen 🆒

Reageer