Skip to main content
Hallo,



Ik heb sinds begin augustus een abonnement bij Simyo. Tot mijn grote schrik zie ik net in de Mijn Simyo app bij 'historie' staan dat ik €24,77 moet betalen voor de maand augustus, waarvan €0,25 cent buiten mijn bundel.



Toch kan ik nergens vinden dat ik meer heb gebeld of ge-sms't, of meer MB's heb gebruikt dan ik tot mijn beschikking had.



Mij abonnement is zeker geen €24,52 en ik vraag me dus ook af waar dit bedrag en de €0,25 buiten mijn bundel vandaan komt.



M.v.g.

Danique
Hoi Danique, welkom op het forum van Simyo en bij Simyo natuurlijk! :)



Om te beginnen werkt helaas de weergave van het factuurbedrag momenteel niet optimaal op Mijn Simyo en de app, waardoor je factuur van augustus geen €24,77 bedraagt, maar zelfs €35,77.



Dat je op je eerste factuur meer betaalt, dan dat je had verwacht, komt als volgt. Allereerst worden de aansluitkosten à €14,99 in rekening gebracht. Daarnaast brengen wij de abonnementskosten een maand van tevoren in rekening. Hierdoor betaal je nu de abonnementskosten voor augustus (6-8 t/m 31-8), maar ook al voor september.



Tot slot, ik zie inderdaad dat er €0,25 aan verbruikskosten in rekening zijn gebracht, doordat op 5-8 een sms'je naar een nummer in het Verenigd Koninkrijk is gestuurd. Heb je toevallig een iPhone? Dan is dit een sms'je dat automatisch is gestuurd voor de activatie van Facetime.



De factuur zal vandaag op Mijn Simyo onder het tabblad Facturen online komen, dan kan je ook zelf inzien wat we precies in rekening hebben gebracht :)



Heb ik hiermee je vraag beantwoord? 🙂

Reageer