.

Beantwoord

Kosten

  • 31 October 2012
  • 2 reacties
  • 193 Bekeken

Beste Simyo,

Ik heb een abbonement van 30 euro en nu is er een rekening afgeschreven van 140 + euro.
In de specificaties is er vanuit mijn nummer in de periode van 02-09-12 t/m 20-09-12 een aantaal van 500+ naar hetzelfde nummer gestuurd, om de seconde ongeveeer een sms zo te zien in de factuur.

U kunt mijn telefoon er op na slaan dat ik deze smsjes niet verstuurd heb, naar dit betreffende nummer (deels afgeschermd op de factuur) heb ik zelfs nooit gebeld of ingetoetst in mijn telefoon.

Graag snel antwoord, want ik heb het idee dat er iets zeer illigaals aan de hand is hier, en ik op kosten word gejaagd die ik zelf niet gemaakt heb.
icon

Beste antwoord door Arie 5 November 2012, 14:37

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hallo? Reactie?
Badge +2
Beste eurynox,

Het netwerk registreert enkel waarvoor vanaf jouw simkaart opdracht toe is gegeven. Deze berichten zijn echt verstuurd vanaf jouw simkaart. Wat een oorzaak kan zijn geweest is dat de berichten langer dan 160 tekens zijn geweest. Als dit het geval is worden er meerdere sms berichten in rekening gebracht. Een andere oorzaak is dat de berichten in je toestel blijven hangen waardoor ze vaker worden verstuurd. Dit is een toestel gerelateerd probleem, hier kunnen wij helaas niets aan doen.

Groetjes,

Arie

Reageer