Skip to main content
Had vorige maand cadeautje 1000mb gratis. Ik had problemen met inloggen. Heb toen 2x servicenummer gebeld. Blijken daar (ineens) kosten aan verbonden te zijn? Leuk hoor zo'n cadeautje waarvoor je dus moet betalen!!
Het bellen vanaf je Simyo aansluiting naar de klantenservice is kosteloos mits je 1200 belt. Bel je met het 0900 nummer dan zitten daar kosten aan verbonden (0900-8090 (35 cent per gesprek)).
Dank voor je reactie, maar ik wacht op een reactie van Simyo.
Een reactie van Simyo komt er zeker, meestal binnen 1 werkdag maar als het een relatief simpele vraag is die gesteld wordt zoals in dit geval dan komt de eerste reactie bijna altijd van een Simyo klant. Maar ook dan zal een Simyo moderator zich altijd melden om het gegeven antwoord te bevestigen of indien nodig te corrigeren.
Hoi Robindebok,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat vervelend dat je het idee hebt dat je hebt moeten betalen voor het bellen naar onze klantenservice. Ik heb dit gelijk voor je nagekeken en zie dat dit niet het geval is. Je hebt wel gebeld met een 0900-servicenummer, maar niet naar de onze. Je hebt wel gebeld naar 1200. Zoals Raytje aangeeft, is dit kosteloos.



Heb je andere bedrijven gebeld?



@Raytje & Scotsman, bedankt voor jullie antwoorden :)



Groetjes,

Angela
Ik heb zover ik mij kan herinneren op 31-5 nooit 7 min met 09001822 (Nummer informatie) gebeld.

Wat nu?

Groet, Robin.

Reageer