.

Beantwoord

Kortingen te vroeg afgelopen?

  • 28 January 2013
  • 3 reacties
  • 503 Bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Vanaf maart 2012 heb ik een sim only abonnement bij Simyo. Het eerste half jaar zie ik op mijn factuur een korting van 10 euro per maand. Na 6 maanden is deze korting opeens verdwenen. Terwijl ik dacht dat de korting een jaar lang zou zijn en ik onlang ook een mail heb ontvangen waarin staat dat de huidige kortingstarieven (terwijl er dus geen korting meer is) worden voorgezet.

Wilt u voor mij uitzoeken hoe dit zit?

Alvast bedankt!

Groeten,
Esther Holtkamp
icon

Beste antwoord door Alex 30 January 2013, 13:09

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum estherholtkamp,

Ik zie dat de korting op je belbundel nog t/m maart dit jaar loopt. De korting (€ 3,-) op de belbundel wordt ook gewoon toegepast. De korting op de internet bundel was 6 maanden geldig en verliep bij jou in september. In de mail staat aangegeven dat de korting op de belbundel met een jaar wordt verlengd.

Groetjes,

Alex
Hallo,

Ik heb nu de factuur van januari ontvangen. De korting van mijn bel-abonnement loopt tot 28-2-2013, mijn internet-bundel korting loopt maar tot 25-2-2013, waarom loopt deze niet tot het eind van de maand?

Mvg,
Jaap
Reputatie 2
Badge +1
Hey Jaap1987,

Omdat jouw internetbundel op 17-10 is afgesloten en je hierbij recht had op 6 maanden korting hebben wij jouw korting aangepast. Deze is verlengd tot 17-04. Onze excuses voor het ongemak.

Reageer