Skip to main content
Waarom is mijn korting opeens weg, ik heb helemaal geen bericht gekregen dat dit zou gebeuren!
Beste,

Bij mij valt ineens ook korting weg van mijn internetbundel. Hier krijg ik normaal 2€ korting voor (zo heb ik het abonnement immers afgesloten), ik zie dat dit vorige maand ineens nog maar €1,86 was (al raar natuurlijk) en voor deze maand is deze korting helemaal weggevallen. Ik zou graag een uitleg ontvangen en ik zou ook willen weten waarom ik hier niet over geïnformeerd ben. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Bonny
Gaat hier nog een reactie op komen of niet? Anders ben ik zo weg naar een andere provider.
Beste Niko welke bundens heb je genomen €.

En wat zijn de kosten nu?
Ik had 2 bundels



Eerste bundel;


  • 300 minuten
  • 1gb internet

was : 16 euro per maand

is nu: 24 euro per maand





Tweede bundel;


  • 600 minuten
  • 1gb internet

was: 24 per maand

is nu: 36 euro per maand





Nog steeds geen reactie, ik heb geprobeerd de klantenservice te bellen maar daar kom je dus nooit doorheen. Ik ga wel opzeggen nadat ik een nieuwe abo heb bij vodafone.
De korting op de bundels is sowieso altijd alleen gedurende een actie periode wat duidelijk aangegeven staat als je het abbo afsluit, daar komt dan later ook niet nog eens een bericht van. De jaar abbo's hebben standaard een lager tarief voor de hele looptijd...
Daar zat ik ook aan te denken. Einde looptijd contract.
Waarom is mijn korting opeens weg, ik heb helemaal geen bericht gekregen dat dit zou gebeuren!



Hoi Niko,



De korting die je kreeg op je internetbundel was voor 6 maanden. De 6 maanden zijn voorbij en de korting is afgelopen.
Beste,

Bij mij valt ineens ook korting weg van mijn internetbundel. Hier krijg ik normaal 2€ korting voor (zo heb ik het abonnement immers afgesloten), ik zie dat dit vorige maand ineens nog maar €1,86 was (al raar natuurlijk) en voor deze maand is deze korting helemaal weggevallen. Ik zou graag een uitleg ontvangen en ik zou ook willen weten waarom ik hier niet over geïnformeerd ben. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Bonny




Hoi Bonbonny,



Welkom op het forum!

De korting die je kreeg op je internetbundel was voor 6 maanden. De 6 maanden zijn voorbij en de korting is afgelopen.



@ Martijn®️ & Ronald Renes bedankt voor het meedenken.

Reageer