.

Beantwoord

korting op factuur in rekening gebracht

  • 22 November 2012
  • 6 reacties
  • 238 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
De korting op mijn intenetbundel is opgeteld in plaats van afgetrokken. Wanneer wordt dit recht getrokken?
icon

Beste antwoord door Wayne 23 November 2012, 13:10

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum ebk71,

De reden dat de korting op jouw internetbundel is opgeteld ipv afgetrokken is het feit dat je recht had op 12 maanden korting. De ze korting eindigde per 01-10. Omdat de korting voor de maand oktober op jouw vorige factuur in mindering is gebracht is deze op de laatste factuur weer opgeteld.
Badge
Welkom op het forum ebk71,

De reden dat de korting op jouw internetbundel is opgeteld ipv afgetrokken is het feit dat je recht had op 12 maanden korting. De ze korting eindigde per 01-10. Omdat de korting voor de maand oktober op jouw vorige factuur in mindering is gebracht is deze op de laatste factuur weer opgeteld.


Daar ben ik inmiddels ook achter. Ik heb vanochtend gebeld met jullie, en ik zou nog teruggebeld worden wat nog steeds niet gebeurd is.

Jullie bericht omtrend het aflopen van het abonnement is wazig, waar ik toen ook over heb gemaild. En er zijn meer mensen die het bericht over het aflopen niet helemaal begrijpen(zie tweakers.net).

Als de desbetreffende collega in september mij een duidelijk antwoord had gegeven had ik natuurlijk direct gebruik gemaakt van de op dat moment lopende actie. Naast het feit dat er niet te zien is wanneer een abonnementstermijn/actietermijn afloopt. (ook een vaker gesignaleerde klacht)

Oh ja, en omdat jullie je afspraak niet nakomen om mij terug te bellen heb ik net nog een half uur in de wacht gestaan zonder resultaat. Dus het lijkt mij redelijk om een passend voorstel te krijgen voor de gemaakte kosten, ongemak, verkeerde voorlichting en niet nagekomen afspraak.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi ebk71,

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als je niet wordt teruggebeld als hier een afspraak over gemaakt is. Tot 1/10/12 kon je bij Simyo enkel maandelijks opzegbare abonnementen afsluiten bij Simyo. De duur van de korting kun je overigens altijd terug vinden in je contract. We hebben klanten bij wie de korting bijna afliep een email gestuurd met informatie over de kortingen. Hierin stond aangegeven dat de korting op de belbundel verlengd wordt. De korting op de internet bundel echter niet. Ik kan me voorstellen dat het misschien wat verwarrend is, maar we hebben nergens gecommuniceerd dat de korting op de internet bundel ook verlengd zou worden. Wat bedoel je precies met de gemaakte kosten?

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi ebk71,

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als je niet wordt teruggebeld als hier een afspraak over gemaakt is. Tot 1/10/12 kon je bij Simyo enkel maandelijks opzegbare abonnementen afsluiten bij Simyo. De duur van de korting kun je overigens altijd terug vinden in je contract. We hebben klanten bij wie de korting bijna afliep een email gestuurd met informatie over de kortingen. Hierin stond aangegeven dat de korting op de belbundel verlengd wordt. De korting op de internet bundel echter niet. Ik kan me voorstellen dat het misschien wat verwarrend is, maar we hebben nergens gecommuniceerd dat de korting op de internet bundel ook verlengd zou worden. Wat bedoel je precies met de gemaakte kosten?

Groetjes,

Alex

Beste Alex,

Leuk dat er op mijn reactie weer gereageerd wordt, maar om te voorkomen dat deze wijze van communiceren nog een week gaat duren zou ik het prettig vinden om zoals ook eerder toegezegd teruggebeld te worden, dat is een stuk effectiever.

vriendelijke groet
Badge
Ik heb zelf maar weer gebeld en jullie maken het klachtenlijstje alleen maar langer. Zal geen reet helpen maar ik stuur zoals aangeraden wel een klachtenmail naar jullie klantenservice. Telecombedrijven, arroganter kan je ze niet vinden. Nou ja, op banken na dan misschien.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi ebk71,

Als je wilt, kan ik telefonisch contact met je opnemen. Zo ja, kan je mij dan een privé bericht sturen met daarin het telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken en evt. tijdstip?

Groetjes,

Alex

Reageer