Skip to main content
Hallo,

Ik kijk eigenlijk nooit naar de facturen, maar zag nu opeens dat de korting op mijn internetbundel al vanaf augustus 2012 niet meer verrekend wordt. Die korting was altijd 5 euro en ik kan me geen bericht herinneren dar deze afgeschaft zou worden.

Hoe zit dit?

Klantnummer is: 953546



Vriendelijke groet,

E. Bosman
Heey dit herken ik.

Ik heb altijd korting gehad en na jou bericht kijk ik. Heb ik vanaf september al geen korting gehad.

Dus dit is 7 maanden de volle mep betalen!

Ga er ook eens achteraan

vr gr maaike
De korting is meestal een actie tarief voor nieuwe klanten, die loopt voor een x aantal maanden. Dus dat loopt uiteindelijk vanzelf af 😉
Is toch vreemd dat dat er niet bij word gezegd! En nergens is terug te vinden als je het afsluit
Huh? Mijn ervaring, zowel voor mijn vrouw als voor mijzelf, is dat wél degelijk de kortingsperiode duidelijk wordt aangegeven bij het afsluiten!! Dit stond of staat misschien wel nog steeds in het 'kostenvakje' waarna je je akkoord moet geven.



Je zult er over heen moeten hebben gelezen.
Hallo,

Ik kijk eigenlijk nooit naar de facturen, maar zag nu opeens dat de korting op mijn internetbundel al vanaf augustus 2012 niet meer verrekend wordt. Die korting was altijd 5 euro en ik kan me geen bericht herinneren dar deze afgeschaft zou worden.

Hoe zit dit?

Klantnummer is: 953546



Vriendelijke groet,

E. Bosman




Hoi Emb,



Welkom op het forum!

De korting die je kreeg op je internetbundel was voor 1 jaar net als de korting op je belbundel. Simyo heeft er voor gekozen de korting op je belbundel te verlengen met 1 jaar en de korting op de internetbundel niet te verlengen. Dat is de reden dat de korting is komen te vervallen.
Heey dit herken ik.

Ik heb altijd korting gehad en na jou bericht kijk ik. Heb ik vanaf september al geen korting gehad.

Dus dit is 7 maanden de volle mep betalen!

Ga er ook eens achteraan

vr gr maaike




Hoi Mufira30,



De korting die je kreeg op je internetbundel was voor 1 jaar net als de korting op je belbundel. Simyo heeft er voor gekozen de korting op je belbundel te verlengen met 1 jaar en de korting op de internetbundel niet te verlengen. Dat is de reden dat de korting is komen te vervallen.

Reageer