Op de factuur over de maand oktober zie ik dat de Blackberry bundel korting van 5,00 niet in mindering is gebracht maar belast. Graag ontvang ik een toelichting.
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Tannhauser,
Je had bij jouw blackberry bundel recht op 6 maanden korting. Omdat jouw bundel op 01-04 in is gegaan, is jouw korting geldig tot 01-10. Omdat je op jouw vorige factuur reeds onterecht de korting hebt ontvangen voor de periode van 01-10 t/m 31-10 is deze op jouw laatste factuur gecorrigeerd.
Je had bij jouw blackberry bundel recht op 6 maanden korting. Omdat jouw bundel op 01-04 in is gegaan, is jouw korting geldig tot 01-10. Omdat je op jouw vorige factuur reeds onterecht de korting hebt ontvangen voor de periode van 01-10 t/m 31-10 is deze op jouw laatste factuur gecorrigeerd.
Welkom op het forum Tannhauser,Beste Wayne,
Ik kan helaas niets terugvinden dat de Blackberrybundel die ik op 1-04-2012 heb toegevoegd slechts 6 maanden 12,50 kost. Ook in de huidige anbieding zie ik daar niets over terug.
Hoi Tannhauser,
Het klopt dat de aanbieding nu niet meer wordt aangeboden. Dat je voorheen 6 maanden lang korting kreeg op de Blackberry bundel stond op onze website aangegeven onder de actievoorwaarden.
Groetjes,
Alex
Het klopt dat de aanbieding nu niet meer wordt aangeboden. Dat je voorheen 6 maanden lang korting kreeg op de Blackberry bundel stond op onze website aangegeven onder de actievoorwaarden.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.