Door een onbekende oorzaak schakelde de wifi op het toestel van mijn 12-jarige dochter uit en ging niet meer aan. Gevolg: internet schakelde om op 4G en ze begon veel data te verstoken. De sms-jes over dat verbruik kreeg ze wel, maar ze snapte ze niet, liet het mij niet weten en ze ging vrolijk verder. Ondanks het feit dat ik haar op een abbo van 20 GB/maand heb gezet, was ze er na korte tijd toch overheen (einde van de maand!). We hadden pas door wat er aan de hand was, toen mijn vrouw een waarschuwingsmail kreeg over hoog verbruik (méér dan 100 euro) en dat haar nummer zou worden geblokkeerd. We schrokken ons helemaal een hoedje. Ik heb maar snel 100 euro overgemaakt zodat ze weer kan bellen, maar ik zou toch willen vragen of ik hier een beroep kan doen op een coulanceregeling? Ik vind het jammer dat je niet gewoon in mijn Simyo kan instellen dat ‘data op = data op’ !!!
Alvast bedankt!