Skip to main content
Ik heb zojuist mijn factuur ingezien van januari en deze klopt niet. Voor februari heb ik een internet bundel aangeschaft en nu wordt er 0,60 in rekening gebracht voor 29-01/31-01 en ik heb internet niet gebruikt in januari. Ik kreeg wel een melding dat ik het direct kon gebruiken, omdat dit de eerste keer was dat ik imternetbundel aangeschaft had, maar niet gebruikt. Waarom wordt dit in rekening gebracht? De bundel kost nu geen 6 euro maar 6,60?
Ik zeg dit puur uit mijn hoofd dus excuses als ik het verkeerd heb;



Bij het aangaan van een internetbundel gaat deze direct in als er niet eerder een bundel voor internet was. 

Die 60 cent zijn dus van die laatste dagen van januari. 



Ik heb getracht dit op te zoeken voor je maar kon het zo gauw niet vinden. 
Hoi JanetA,



Wat leuk dat jij je vraag hier stelt op ons forum:)



Je ziet dat je direct door andere forumleden geholpen wordt:
Bij het aangaan van een internetbundel gaat deze direct in als er niet eerder een bundel voor internet was.
Dit geldt voor iedere bundel die nog niet actief is. Bijvoorbeeld, zet jij nu een 4G bundel aan, wordt deze ook direct actief. Omdat je de bundel nog niet hebt. Wijzig jij een bundel, dan gaat dit de eerste van de maand in. Dit wordt ook zo aangegeven op het moment dat je de bundel aanzet;)



De bundel kost voor februari nog steeds 6 Euro. De €0,60 is voor de bundel van januari, die naar rato is berekend.

Is het je zo duidelijk?



@Raytje dank voor je hulp

Reageer