Skip to main content
Hallo

Ik ben sinds 1 september klant en heb een abonnement van 100 min en 200 mb, zou 10 euro kosten. 

Maar nu krijg ik een factuur van 20 euro en centen.

Hoe kan dit, en klopt dit dan wel?

Groetjes. 
De eerste keer betaal je zowel voor de eerste (lopende) maand als voor de volgende maand. Abonnementen worden namelijk altijd vooruit betaald.
Hoi lian013,



Welkom op het forum :)



Soctsman heeft helemaal gelijk, bedankt voor je antwoord :)



Heb je je factuur geopend op Mijn Simyo? Hier zie je de specificaties van je abonnementskosten en kosten buiten de bundel die je eventueel hebt. Hier zie je staan dat je vanaf 2 september abonnementskosten betaalt. Ook zie je hier aangegeven dat je de abonnementskosten van oktober vooruit betaalt.



Hebben we het je zo wat duidelijker kunnen uitleggen?
De eerste keer betaal je zowel voor de eerste (lopende) maand als voor de volgende maand. Abonnementen worden namelijk altijd vooruit betaald.





Oke bedankt voor je antwoord, vond het al zo raar, maar dan zal het zo wel kloppen.
Hoi lian013,



Welkom opalleent forum :)



Soctsabonnementskostent helemaal gelijk, bedankt voor je antwoord :)



Heb je je factuur geopend op Mijn Simyo? Hier zie je de specificaties van je abonnementskosten en kosten buiten de bundel die je eventueel hebt. Hier zie je staan dat je vanaf 2 september abonnementskosten betaalt. Ook zie je hier aangegeven dat je de abonnementskosten van oktober vooruit betaalt.



Hebben we het je zo wat duidelijker kunnen uitleggen?





Hoi,

Ik had wel gekeken , maar zag alleen dat ik 2 keer abonnements kosten moest betalen, mischien heb ik niet goed gekeken, zal het nog eens gaan kijken.

Ook bedankt voor de uitleg.
Hoi lian013,



Ik hoor het graag van je of het je inmiddels wat duidelijker is geworden? 🙂

Reageer