Afijn voor de gevolgen draai ik natuurlijk zelf op wat logisch is.
De factuur die normaal rond de 25 euro per maand ligt was dit keer 76 euro. Even schrikken maar oké.
Echter zit ik net met een betalingstermijn die voor m'n salarisbetaling eindigt. Ik heb dan ook vriendelijk gevraagd aan Simyo of ik slechts een paar dagen (dus niet een paar weken maar een paar dagen) uitstel kon krijgen zodat ik de factuur meteen kon voldoen.
Maar Simyo blijft stug volhouden dat er helemaal niks mogelijk is en dat ik dat maar met het incassobureau moet gaan regelen als het zo ver is. Ja hallo? Moet ik dus eerst mezelf een nog grotere strop aanjagen voor er eens wat te regelen valt?
Wat is dit dan voor een beleid? Ik dacht dat Simyo juist voor het klantvriendelijke ging.
http://i57.tinypic.com/2lihcty.png
Dus nogmaals mijn vraag aangezien ik per mail alleen maar standaard antwoorden krijg: WAAROM?
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie