Beste klantenservice van Simyo,
Ik ben al geruime tijd een tevreden klant van Simyo met drie abonnementen voor mij en mijn kinderen. Echter, recentelijk heb ik een aanzienlijke factuur ontvangen van ruim €135, veroorzaakt doordat mijn dochter buiten haar internetbundel is gegaan. Aangezien de wifi bij haar vader thuis niet betrouwbaar is, schakelt haar telefoon automatisch over op data. Hoewel ze wel meldingen ontvangt, realiseert ze zich niet dat dit zo snel kan oplopen.
Gezien het feit dat dit probleem vaker lijkt voor te komen bij Simyo, wil ik graag weten of er een coulance regeling is. Onze historie toont aan dat we zelden buiten onze bundel gaan, en mijn dochter heeft geen idee van de kosten van deze data-overschrijding. Zijn er mogelijkheden tot compensatie? Bovendien, gezien de niet volledige accuraatheid van de berichten, weet zij niet hoeveel data ze nog kan gebruiken.
Ik zie uit naar uw spoedige reactie en eventuele oplossingen om dit probleem te verhelpen.
Met vriendelijke groet,
Paris