.

Beantwoord

klacht indienen

  • 24 November 2012
  • 1 reactie
  • 258 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
ik wil een klacht indienen tegen simyo, jullie maken ieder keer een fout vorige keer dat je lang moet wachten voor dat je geholpen wordt en nu hebben julie teveel abonomentkosten voor me geschreven en is afgehaald van me rekening er is voor 2 maanden abonomentkosten van me rekkening afgehaald terwijl ik voor een maand pas abonoment kosten heb.
icon

Beste antwoord door Alex 28 November 2012, 12:38

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum she,

Je mag altijd een klacht indienen bij Simyo, maar probeer altijd eerst na te gaan of je antwoord op je vraag misschien op dit forum of op onze website te vinden is. Je eerste factuur valt namelijk altijd hoger uit. In dit topic vind je namelijk antwoord op je vraag.

Groetjes,

Alex

Reageer