Beste Simyo,
Gisteren (27-11-‘22) toen ik aan het wandelen was in het bos met mijn vader zag ik op mijn telefoon dat ik om 16:06 een sms had ontvangen dat mijn bundel op was. Toen heb ik direct mijn mobiele internet uitgezet (zo’n 10 min na het ontvangen van de sms).
Later keek ik weer op mijn telefoon en zag ik dat mijn SIM-kaart geblokkeerd was. Bij thuiskomst ben ik alles gaan bekijken en heb ik volgens Simyo in deze ruim 10 minuten méér dan 2000MB verbruikt!! Het was zichtbaar in de Simyo app als per minuut 59MB en soms meerdere keren 59MB in 1 minuut. Dit is uiteraard niet het geval aangezien mijn telefoon in mijn zak zat en ik niet iets aan het downloaden was, geen video aan had staan o.i.d.
Toen ik hiervoor vandaag ging bellen en ik begon met het uitleggen van de situatie werd de verbinding midden in mijn verhaal verbroken.
Normaal gesproken ben ik heel tevreden over Simyo maar dit is onacceptabel en zulke service ben ik niet gewend. Ik ben dan ook niet bereid het openstaande bedrag van maar liefst €319,59 te betalen!
Ik lees hier op het forum dat dit vaker voorkomt en graag zie ik net als bij bijvoorbeeld gebruikers Johan Sterke & Stela een passende oplossing want deze gang van zaken vind ik buitensporig.
Ik kijk uit naar uw reactie en bij voorbaat dank.