.

Beantwoord

Kan niet meer bij facturen in mijn simyo, wat nu?

  • 24 August 2022
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Badge

Ik heb mijn Simyo abonnement om laten zetten naar Simyo prepaid met nummerbehoud. Dit is in gegaan per 1 augustus jl. Nu kreeg ik een mail dat mijn factuur klaarstond in mijn Simyo. Echter als ik inlog met mijn 06 zie ik alleen de nieuwe prepaid omgeving.

Een vraag per mail hoe dit kon zou binnen 3 werkdagen worden beantwoord, helaas wordt die belofte door Simyo niet waargemaakt, vandaar een nieuwe poging via dit forum. Hoe kan ik bij de facturen van mijn abonnement dat liep tot 1 augustus?

icon

Beste antwoord door Roeqajja 25 August 2022, 14:41

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hoi @Greeth 

Hier zal een moderator,  een medewerker van Simyo kijken naar de mogelijkheden.  Die zal zich bij je melden. 

Badge

Fijn om te horen. Ik wacht de reactie van Simyo af.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Greeth,

Bedankt voor je bericht. Het is op dit moment drukker dan normaal op verschillende kanalen waardoor het langer duurt voordat je reactie krijgt. Onze oprechte excuses hiervoor!

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en ik zie inderdaad dat je van een Sim Only-abonnement bent overgestapt naar een Prepaid. Je nummer is op 1 augustus overgezet naar een Prepaid. Vanaf dat moment zie je dus alleen de nieuwe Prepaid omgeving als je inlogt. Je hebt nog 1 openstaande factuur. Mocht je deze willen ontvangen, dan kan ik de factuur per e-mail naar je opsturen. Je kunt mij een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens, ik regel dit dan voor je.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer