Skip to main content
Beste heer/mevrouw,



Mijn simkaart is geblokkeerd door hoogverbruik, maar ik kan nergens een aanbetaling doen op mijnsimyo om hem te deblokkeren, hoe los ik dit zo snel mogelijk op?



Met vriendelijke groet,



Kiron
Hoi @Kiron



Is het hoogverbruik van de maand maart? Indien ja, dan kun je geen aanbetaling meer doen.



Een moderator van Simyo zal dit verder oppakken.
Hi Kiron,



Welkom op het Simyo Forum!



Goed dat je dit even aan ons komt vragen! Wat Ray zegt klopt volledig: ik zie dat je hoogverbruik plaats heeft gevonden in maart. Omdat de nieuwe maand is ingegaan, kun je die aanbetaling om je aansluiting te deblokkeren niet meer doen. Dat is niet erg! Je aansluiting is per 1 april automatisch gedeblokkeerd. Het volledige factuurbedrag van maart zal gewoon worden geïncasseerd zoals je gewend bent, in de derde week van april.



Je kunt je aansluiting nu dus weer gewoon gebruiken zoals altijd 🙂



Heb je hier nog vragen over?



@ Ray, dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane

Reageer