Skip to main content

.

Simyo mailde de 16de dat ze volgende week een rek van oktober zouden incasseren.

Maar eigenlijk wil ik deze rekening vandaag betalen. Zodat jullie mij vandaag weer aansluiten.

En ik weer kan bellen.
Hoi Tahri,





Een moderator zal dit oppikken en je hier verder informeren.
Hou Tahri,



Welkom op 't forum :)



Jammer dat je afgesloten was. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zag dat je aansluiting gewoon actief was. Kan je nu nog steeds niet internetten of bellen? Ik heb in ieder geval je simkaart gereset. Doe hiervoor even je toestel uit en aan.



Verder wordt er deze week automatisch het bedrag van de factuur van oktober afgeschreven. Dit bedrag kan je helaas niet eerder betalen. Pas nadat het niet gelukt is om het bedrag af te schrijven, kan je het handmatig betalen. Dit kan je op je Mijn Simyo doen bij je facturen.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Caspar
Heb inmiddels weer aansluiting en kan weer bellen en internetten.

Bedankt!
Ook weer opgelost dus.
Hoi Tahri,



Mooi dat het allemaal is gelukt!



Groetjes,

Caspar

Reageer