Skip to main content
Graag wil ik de naam en het bankrekeningnummer gewijzigd hebben van het abonnement.



Oude naam: C.T. Bakker De Beemster Hofstee Beheer BV

Nieuwe naam: C.T.Bakker



Oude Bankrekeningnummer: *************

Nieuw Bankrekeningnummer: *****************
U geeft niet veel om uw privacy?



Uw Iban kunt u wijzigingen op uw MijnSimyo -instellingen - persoonlijke gegevens.



Voor de te naamstelling moet volgens mij een mail gestuurd worden met een kopie van de legitimatie.
Hey C.Th.Bakker,



Als ik u was zou ik wel even die gegevens weg halen anders staat dit namelijk allemaal online ik weet niet of u dat wel zo fijn vind.



Groet Paul.
Hoi C. Th. Bakker,



Welkom op het Simyo Forum!



Je kunt zeker je bankrekeningnummer wijzigen! Dit doe je, zoals Raytje al aangaf, door in te loggen op Mijn Simyo en dan te klikken op 'Instellingen'. Je komt dan meteen terecht op de pagina waar je je persoonlijke gegevens vindt. Naast het kopje 'Bankrekeningnummer', zie je rechts de knop 'Wijzig' staan. Als je hierop klikt, dan kun je je bankrekeningnummer gemakkelijk veranderen. Ik hoop dat je er zo uit komt 🙂



Het is ook belangrijk dat de tenaamstelling van je aansluiting overeenkomt met de tenaamstelling van je bankrekening. Als je ook je naam wilt wijzigen, dan doe je dat door een kopie van ID te mailen naar klantenservice@simyo.nl. In de e-mail verwerk je dan ook waarom je de naam wilt aanpassen. Dan wordt dat voor jou in orde gemaakt!



De heren in dit topic hebben je er terecht op gewezen dat het niet handig is om al je persoonlijke gegevens zo openbaar te zetten. Om die reden zijn de rekeningnummers veranderd in sterretjes. Hou je hier rekening mee in de toekomst?



Als je nog andere vragen hebt, aarzel dan niet om ze te stellen.



@ Raytje en Paulh, dank voor de hulp!



Groetjes,

Jihane

Reageer