Skip to main content

.

Goededag Simyo,

Helaas kon mijn vorige factuur niet via automatische incasso van mijn bankrekening worden afgeschreven. Ik zou graag het factuur handmatig willen overmaken, omdat Ideal op dit moment niet mogelijk is.

Is het mogelijk om eenmalig het openstaande bedrag (o.v.v. factuurnummer en telefoonnummer) naar jullie bankrekening over te maken? Hebben jullie nog extra informatie van mij nodig als ik dit doe? 

Alvast hartelijke bedankt voor jullie reactie!

Vriendelijke groeten.

Hoi MevKarin,

 

Welkom op het Simyo forum!

 

Goed dat je contact opneemt! Het is inderdaad mogelijk een factuur handmatig over te maken als de automatische incasso is mislukt. Hieronder staan de bankgegevens van Simyo. 

Simyo Sim Only: 

IBAN: NL83INGB0007811682
BIC: INGBNL2A

 

Bij een handmatige betaling is het nodig dat je een omschrijving plaatst: inzake Simyo ovv mobiele nummer + factuurnummer. Meer hebben we niet van je nodig. :blush:

 

Mocht je nog vragen hebben laat je dit dan weten? 

 

Groetjes,

Tessanne 


Reageer