Skip to main content
In de 1ste week van de maand juni 2016 heb ik hele hoge kosten gehad omdat ik buiten mijn bundel zat.

Dit is gelukkig geregeld met jullie, zeer fijn.

Maar nu moet ik tot ongeveer 21 juli wachten op mijn factuur van juni, zou ik deze per uitzondering niet eerder kunnen krijgen?

Dan kan ik kijken hoe of wat en maatregelen nemen zodat zoiets nooit meer gebeurd.

Hoop dat dit mogelijk is.
Hallo Comar,



Welkom op het Simyo Forum.



Ik weet niet of het mogelijk is om de factuur eerder te verstrekken, ik denk van niet.



Wel kan je zelf via de app je verbruik per dag inzien, ook over voorgaande maanden. Je kunt dan zelf zien wanneer en hoe het is misgegaan.

Op Mijn Simyo op de site krijg ik de details van voorgaande maanden niet meer gesplitst te zien, op de app gelukkig wel.
Hoi Comar,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed om te zien dat je er samen met mijn collega uit bent gekomen wat betreft je factuur!



Dat je nu graag je factuur goed wilt bekijken kan ik begrijpen. Helaas kan deze niet eerder verstrekt worden. In het systeem wordt alles automatisch geregeld wat betreft je factuur. In de 3e week van juli zal deze dan ook automatisch op Mijn Simyo verschijnen. Helaas kan ik dit proces niet omzeilen. De tip van Franswon is heel slim! Je kunt altijd je verbruik bekijken van voorgaande maanden.



Daarnaast zie ik dat het ging om je dataverbruik. Deze blog staat vol met tips en tricks om kosten voortaan te voorkomen. Neem hem op je gemakje door! Wie weet heb je hier iets aan. Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?



@Franswon, bedankt voor je hulp :D



Groetjes,

Angela

Reageer