Skip to main content
1. Wil je me die mailen?

2. Welke mogelijkheden zijn er nog meer dan dit forum om facturen met belhistorie langer dan een jaar geleden op te vragen?

3. Van welke url kunnen facturen met belhistorie of de belhistorie van afgelopen jaar gedownload worden?

Op https://mijn.simyo.nl/opwaarderen-en-verbruik zie ik belhistorie tot een paar dagen terug, die met de knop "laat meer zien" een paar dagen verder teruggaat, maar niet de mogelijkheid om te downloaden, dus ook niet voor een langere periode.

Op https://mijn.simyo.nl/betalingen zie ik de laatste twee betalingen. Als ik op het uitvouw-icoontje van een betaling klik, dan zie ik een regel met een download-icoontje verschijnen. Klik ik daarop, dan ontvang ik een factuur zònder belhistorie.
Hoi Eduardv,



Welkom op het Simyo forum.



Wat vervelend dat je geen toegang hebt tot al je facturen. Na de overgang van LowCall naar Prepaid heb je ook een nieuwe Mijn Simyo pagina gekregen. Je kunt hierop alleen je verbruikshistorie als Prepaid klant terugzien.

De gewenste facturen heb ik per e-mail naar je toegestuurd. Als je in de toekomst meer facturen wilt opvragen kan dit uiteraard via het forum, maar ook via onze telefonische klantenservice (1200 vanaf je Simyo aansluiting) of via een e-mail naar klantenservice@simyo.nl



Met een Prepaid aansluiting heb je geen facturen meer. Je schaft van te voren beltegoed aan en hiermee kun je bellen, sms'en en eventueel internetten. Je kunt wel een betaaloverzicht downloaden via Mijn Simyo > Betalingen.



Heb je hier verder nog vragen over?



Groetjes,

Sean

Reageer