.

Beantwoord

Kan ik mijn beltegoed teruggestort krijgen?

  • 29 August 2016
  • 4 reacties
  • 240 Bekeken

Wil graag mijn beltegoed terug van zo' n 44 euro. Mijn telefoon doet het niet meer en ik heb een telefoon van mijn werk.. Hoe krijg ik het terug gestort?
icon

Beste antwoord door Ilias 30 August 2016, 12:56

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Wim,

Als alleen je telefoon het niet meer doet dan maakt het niks uit voor je sim kaart.

Dan kun je gewoon je sim kaart in een andere telefoon doen.

anders moet je je probleem verder uitleggen.

Groet Paul.
Hoi Wim,

Wacht even een reactie af van een moderator. Normaliter kun je Prepaid niet opzeggen maar gewoon het nummer laten vervallen. Maar daar krijg je het beltegoed niet mee terug.

@Paul,

Wim zijn telefoon is kapot en hij heeft prepaid. Nu krijgt hij een telefoon van zijn werk dus heeft hij z'n prepaid niet meer nodig. Dus het beltegoed wat er nog op staat ziet hij liever teruggestort.
Reputatie 5
Badge +6
Ooh zo had ik het niet gelezen.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Wimausma,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat enorm vervelend dat jouw toestel defect is! Ik snap dat je nu gebruik wilt maken van het toestel dat je van jouw werk zult krijgen of al hebt gekregen.

Het is helaas niet mogelijk om het beltegoed terug te storten. Ik raad je daarom ook aan om de simkaart eventueel tijdelijk in je nieuwe toestel te plaatsen en het beltegoed eerst op te maken. Als je niet het juiste formaat hebt voor het toestel, laat je het dan weten? Dan stuur ik gratis een nieuwe simkaart op zodat je er gebruik van kunt maken.

Het is ook een optie dat je het beltegoed laat overzetten naar een ander Simyo Prepaid aansluiting. Dat kost € 5,- aan administratiekosten wat van het beltegoed af wordt gehaald, maar dan is het beltegoed in ieder geval niet voor niets geweest.

Ik hoop dat dit een goede optie is voor je. Laat je het weten?

Dank aan PaulH en Raytje voor jullie hulp en samenwerking!

Groetjes,
Ilias

Reageer