Skip to main content
Hallo,

Ik ben bezig (zwaar achterstallig) met mijn administratie en zie dat ik de Simyofacturen maar van één jaar terug kan downloaden. Is er een mogelijkheid voor mij om aan de facturen van mei 2014 t/m oktober 2014 te komen?
Hoi Biank,



Welkom op het Simyo Forum.



Achterstallige administratie, pff. Daar moet ik ook nog eens aan gaan geloven ;)



Maak je geen zorgen. Ik heb jou zojuist een e-mail gestuurd met daarin de facturen van mei tot oktober van 2014. Mocht je deze mail niet direct zien staan, bekijk dan even de map met ongewenste mail. Het kan voorkomen dat mijn mail daarin terecht komt. Laat je het even weten of je ze ontvangen hebt?



Groetjes,

Angela
Dag Angela,

Heel erg bedankt voor de facturen! Je hebt me een heel eind op weg geholpen.



Echter nog 1 dingetje: Er is bij mij in mei nog een bedrag afgeschreven waarvan ik geen factuur meer van heb. Het betreft een bedrag van €28,68. Ik durf het bijna niet te vragen, maar kan ik daar de factuur ook nog van krijgen?



Met nederige groet, 😉

Biank
Hoi Biank,



Graag gedaan hoor 🙂 Haha ik heb die factuur van € 28,68 ook even naar je gestuurd via je e-mail.



Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden 😉
Ik zou bijna een liefdesverklaring neertypen, maar ik vermoed dat 'dankjewel' het ook wel doet?



Dankjewel Naomi en Angela! Jullie zijn mijn helden van de week! 😃
Hoi Biank,



Ah, die liefdesverklaring was ook mooie aanvulling van onze complimentenmuur geweest :P



Een 'dankjewel' is meer dan voldoende Biank! We doen ons werk en dat jij daar blij mee bent, maakt ons blij. En de titel 'Held van de week' klinkt ons ook goed in orden ;)



Bedankt namens Naomi en mij. Mocht je ooit nog wat nodig hebben, laat het dan weten.



Groetjes,

Angela

Reageer