Skip to main content
Hallo is het mogelijk om een betaling via de telefoonshop maandelijks te laten gebeuren ipv van in 1x
Hoi,



In de shop word zover ik kon zien enkel de mogelijkheid gegeven om te betalen via Ideal. Dit zou dus automatisch betekenen dat het niet mogelijk is om de aankoop in termijnen te voldoen. Maar wellicht heeft Simyo nog een optie die niet zichtbaar is in de telefoonshop. Ik zie die kans echter klein in.
Hoi frank42,



Welkom op 't forum.



Leuk dat je eraan denkt om een telefoon aan te schaffen uit onze toestelshop. Helaas is er geen mogelijkheid om het aankoopbedrag in termijnen te betalen.



Aan hoeveel termijnen dacht je eigenlijk? Ik denk niet dat ik het op de korte termijn kan realiseren, maar wellicht kan ik ervoor zorgen dat het in de toekomst wél mogelijk is!



@Raytje bedankt voor je hulp.



Groetjes,

Caspar
Hoi nou bij de meeste zie je dat je per maand ongeveer 10 euro kwijt ben per maand voer het toestel, dus dacht misschien kan dat bij de beste van NL ook wel maar helaas (nog) niet mogelijk.

Wel bedankt voor je reactie



Mvg Frank
Hoi Frank42,



Ah, dan vergelijk je het met een abonnement waar een telefoon bij zit. De kosten van de telefoon die je dan koopt, worden verspreid over een 2 jarig abonnement en dan betaal je zo ongeveer € 10,- tot € 20,- extra per maand om dit af te betalen.



Omdat je bij ons alleen een Sim Only abonnement of een Prepaid kunt bestellen, is zo'n regeling niet mogelijk. Uiteraard kunnen we wel kijken of we de factuur van de telefoon in stukjes kunnen hakken. We spreken dan een soort van betalingsregeling op deze factuur met je af. Ik kan je niet beloven dat we dit gaan aanbieden, maar een goed idee is het wel! We plakken het op onze Wall of Change zodat het bij de juiste mensen terecht komt. Bedankt voor de tip :D



Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?



Groetjes,

Angela
Kijk daarom stap ik dus niet over naar iemand anders omdat jullie meedenken met de klant dat is service mocht hey zover komen zien we dat vanzelf.

Super goed



Grtz een tevreden klant
Hoi frank42,



Mooi om te horen dat je niet zult overstappen!



We vinden het noodzakelijk om mee te denken met onze klanten. Juist door onze klanten kunnen wij onze diensten steeds beter maken. Verder is het ook erg leuk om ideëen over onze diensten te horen :D



Dus... Als je nog een goed idee hebt, let us know!



Groetjes,

Caspar

Reageer