Skip to main content
antwoord

Kan ik een nieuwe telefoon bestellen na de annulering van vorige toestel?

• October 27, 2025
  • 4 reacties
  • 27 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn verlenging-met-toestel heb ik geretourneerd en geannuleerd omdat ik  onbedoeld het verkeerde model iPhone had besteld. Het is nu 14 dagen na de annulering. 

Na 10 dagen was de annulering verwerkt en heb ik de aanbetaling terug ontvangen. ik wil graag opnieuw verlengen-met-telefoon bestellen.  De overgebleven lening blijkt echter nog steeds in het systeem te staan. Daardoor krijg ik geen krediet en kan ik niet opnieuw bestellen. De whatsapp klantenservice spreekt van 'een dagje na de annulering kun je weer bestellen'. 

Hoe lang duurt het écht voordat ook de lening teruggedraaid is? 

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Esz,

Bedankt voor je bericht. 

Als de bestelling uit het systeem is gehaald zou je weer opnieuw een bestelling moeten kunnen plaatsen voor een telefoon. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even met je mee of dit inderdaad al is verwerkt! 

Groetjes,
Amy

4 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • October 27, 2025

Gewoon bestellen zonder lening of maximaal €249,99 lenen, dan gaat het buiten de BKR om ​@Esz 

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • October 27, 2025

Dank je wel, ​@JanD , dat weet ik en zou ik ook doen als ik daarvoor het budget had. Nu dat niet zo is en ik meer moet lenen, loop ik tegen Simyo zelf aan. Trage antwoorden, geen concrete informatie, niet prettig.

JanD
  • Forum Expert
  • October 27, 2025

Dan gewoon je huidige mobiel houden, hoef je ook niets te lenen. 

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • October 27, 2025

Hoi ​@Esz,

Bedankt voor je bericht. 

Als de bestelling uit het systeem is gehaald zou je weer opnieuw een bestelling moeten kunnen plaatsen voor een telefoon. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even met je mee of dit inderdaad al is verwerkt! 

Groetjes,
Amy