Skip to main content
Beantwoord

Kan ik een klacht indienen over zomaar afgeschreven geld op mijn factuur?

• February 11, 2025
  • 5 reacties
  • 79 Bekeken

Beste,

Ik heb 2 x een factuur binnen gekregen waarvoor ik moest betalen omdat ik er gebeld is naar mij en ik nam op in het buitenland. Dit klopt echter niet want als ik kijk in mijn ontvangen gegeven staat er niks bij, heb de screenshots.

Graag hulp bij het vergoeden van deze bedragen.

Groet,

Sander

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Sander209,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad! Onze oprechte excuses hiervoor.

De reden van de inkomende gesprekken kan te maken hebben met een doorschakeling naar een ander nummer of bijvoorbeeld een doorschakeling naar de voicemail. Weet je toevallig of er een doorschakeling aanstaat in de telefoon? Anders kan dit wellicht te maken hebben met een doorschakeling naar je voicemail. Ik kan me voorstellen dat je niet bewust extra kosten maakt en denk daarom graag even met je mee.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de twee factuur nummers waar het omgaat? Dan kan ik even overleggen of we wellicht iets voor je kunnen betekenen maar ik kan helaas niks beloven.

Groetjes,
Amy

5 reacties

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • February 12, 2025

Hoi ​@Sander209,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad! Onze oprechte excuses hiervoor.

De reden van de inkomende gesprekken kan te maken hebben met een doorschakeling naar een ander nummer of bijvoorbeeld een doorschakeling naar de voicemail. Weet je toevallig of er een doorschakeling aanstaat in de telefoon? Anders kan dit wellicht te maken hebben met een doorschakeling naar je voicemail. Ik kan me voorstellen dat je niet bewust extra kosten maakt en denk daarom graag even met je mee.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de twee factuur nummers waar het omgaat? Dan kan ik even overleggen of we wellicht iets voor je kunnen betekenen maar ik kan helaas niks beloven.

Groetjes,
Amy

• Beginner
  • June 2, 2026

Dag ik  heb in mei  2x een factuur ontvangen. Betreft 2 abonnementen mobiele telefoon. 06XXXXXXXX en 06XXXXXXXX.één factuur voor 14 euro en één voor 9.00 euro. 

!4 euro is akkoord maar waarom wordt er alsnog 9 euro geincasseerd?

Graag reactie 

Vriendelijke groet 

D.J.Manné

• Beginner
  • June 2, 2026

zie bovenstaande toelicht over 2 facturen  van 14 en 9 euro. Terwijl overeengekomen is om voor 2 abonnementen 14 euro te betalen. Waarom is er dan ook 9 euro geincasseerd?

Vriendelijke groet 

D.J.Manné

• Beginner
  • June 2, 2026

zie bovenstaande toelichting

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • June 2, 2026

Hoi ​@D.j.Manné,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. 

Allereerst is één bericht voldoende op te plaatsen. Meerdere berichten plaatsen over hetzelfde onderwerp kan voor verwarring zorgen 😊. Ook heb ik de 06-nummers en jouw persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd of aangepast omdat het niet is toegestaan om persoonlijke gegevens publiekelijk te delen.

De reden dat je 2 verschillende bedragen ziet, oftewel, 2 facturen is omdat je altijd voor één maand voorruit betaald. Op je eerste factuur betaal je voor de maand waarin je abonnement is gestart en alvast voor 1 maand voorruit. De 2e factuur is de standaard abonnementskosten. Vandaar dat de eerste factuur altijd iets hoger uitvalt. De tweede factuur wordt pas eind juni afgeschreven. 

Hopelijk geeft dit al iets meer duidelijkheid maar ik kijk graag nog even met je mee. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens?

Groetjes,
Amy