Skip to main content

.

Beantwoord

Kan ik een klacht indienen over zomaar afgeschreven geld op mijn factuur?

• 11 februari 2025
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Beste,

Ik heb 2 x een factuur binnen gekregen waarvoor ik moest betalen omdat ik er gebeld is naar mij en ik nam op in het buitenland. Dit klopt echter niet want als ik kijk in mijn ontvangen gegeven staat er niks bij, heb de screenshots.

Graag hulp bij het vergoeden van deze bedragen.

Groet,

Sander

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Sander209,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad! Onze oprechte excuses hiervoor.

De reden van de inkomende gesprekken kan te maken hebben met een doorschakeling naar een ander nummer of bijvoorbeeld een doorschakeling naar de voicemail. Weet je toevallig of er een doorschakeling aanstaat in de telefoon? Anders kan dit wellicht te maken hebben met een doorschakeling naar je voicemail. Ik kan me voorstellen dat je niet bewust extra kosten maakt en denk daarom graag even met je mee.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de twee factuur nummers waar het omgaat? Dan kan ik even overleggen of we wellicht iets voor je kunnen betekenen maar ik kan helaas niks beloven.

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2371 reacties
  • antwoord
  • 12 februari 2025

Hoi ​@Sander209,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad! Onze oprechte excuses hiervoor.

De reden van de inkomende gesprekken kan te maken hebben met een doorschakeling naar een ander nummer of bijvoorbeeld een doorschakeling naar de voicemail. Weet je toevallig of er een doorschakeling aanstaat in de telefoon? Anders kan dit wellicht te maken hebben met een doorschakeling naar je voicemail. Ik kan me voorstellen dat je niet bewust extra kosten maakt en denk daarom graag even met je mee.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de twee factuur nummers waar het omgaat? Dan kan ik even overleggen of we wellicht iets voor je kunnen betekenen maar ik kan helaas niks beloven.

Groetjes,
Amy

Reageer