Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Ik heb 2 x een factuur binnen gekregen waarvoor ik moest betalen omdat ik er gebeld is naar mij en ik nam op in het buitenland. Dit klopt echter niet want als ik kijk in mijn ontvangen gegeven staat er niks bij, heb de screenshots.
Graag hulp bij het vergoeden van deze bedragen.
Groet,
Sander
Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad! Onze oprechte excuses hiervoor.
De reden van de inkomende gesprekken kan te maken hebben met een doorschakeling naar een ander nummer of bijvoorbeeld een doorschakeling naar de voicemail. Weet je toevallig of er een doorschakeling aanstaat in de telefoon? Anders kan dit wellicht te maken hebben met een doorschakeling naar je voicemail. Ik kan me voorstellen dat je niet bewust extra kosten maakt en denk daarom graag even met je mee.
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad! Onze oprechte excuses hiervoor.
De reden van de inkomende gesprekken kan te maken hebben met een doorschakeling naar een ander nummer of bijvoorbeeld een doorschakeling naar de voicemail. Weet je toevallig of er een doorschakeling aanstaat in de telefoon? Anders kan dit wellicht te maken hebben met een doorschakeling naar je voicemail. Ik kan me voorstellen dat je niet bewust extra kosten maakt en denk daarom graag even met je mee.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.