Skip to main content
Hallo,



Mijn mobiel is vorige week kapot gegaan en aangezien ik al een nieuwe mobiel wilde na dat dit 1 jarig abonnement verliep, wil ik die nu zo snel mogelijk kopen omdat ik een hele oude mobiel nu gebruik waar ik amper iets op kan. Het probleem is dat mijn abonnement pas op 22 mei stopt. Nu kan ik bij T-mobile 4 maanden van te voren een abonnement afsluiten en bij alle andere providers 2 maanden. Maar aangezien ik T-mobile te duur voor mij vind zou ik graag bij een andere provider willen maar dit gaat dus helaas niet. Dus is mijn vraag, zouden jullie iets kunnen regelen waardoor ik 2 maanden afbetaal, dus dat mijn abonnement dan afloopt op 22 maart. Ik weet dat ik ook het hele abonnement kan afbetalen, maar dat heb ik liever niet omdat dat ook weer duur is. Met voorbaat dank.



Kailan
Hoi Kailan24,



Jammer dat je bij ons weg gaat als klant.



Wat vervelend dat je telefoon stuk is gegaan 😞 Het is inderdaad mogelijk je contract af te kopen. Dit kan alleen tot en met het einde van je contract, 22 mei 2016. Hier kunnen we niks aan veranderen. Het is dus mogelijk om op 22 maart 2016 over te stappen. De resterende twee maanden zou je dan af moeten kopen. Als je dit wil, zet ik het door naar mijn collega's en zullen zij het verder met jou afhandelen.



Laat je ons weten wat je wil?



Groetjes, Angelica
Hallo Angelica,



Erg jammer dat dat niet mogelijk is, maar ik zou dan graag een afkoopsom binnen krijgen. Kun jij dat regelen?



Kailan
Hey Angelica,



Ik heb onder tussen al even gebeld naar de Simyo klantenservice en heb al een mailtje voor af te kopen al ontvangen.

Alsnog bedankt!



Kailan
Hoi Kailan,



Sorry dat we niets anders voor je kunnen doen!



Goed dat je al gebeld hebt met de klantenservice en helemaal fijn dat je zo snel een mail hebt ontvangen voor het afkopen van je contract 🙂 Mocht je onze hulp nog nodig hebben, laat je het dan weten?



Groetjes,

Angela

Reageer