.

Beantwoord

Kan ik een betalingsregeling treffen voor een hoge factuur?

  • 20 June 2016
  • 4 reacties
  • 218 Bekeken

beste medewerker van simyo, ik ben al een tijdje klant bij jullie. Nou heb ik de afgelopen maand een erg hoge factuur gehad. Gezien het hoge bedrag zou ik graag een betalingsregeling willen treffen. Telefonisch contact kon ik niet opnemen ivm blokkade. Zouden jullie contact met mij kunnen opnemen voor het treffen van een regeling?

06******** Mvg Britt
icon

Beste antwoord door Ilias 21 June 2016, 11:08

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
De moderators kunnen jouw telefoonnummer gewoon zien. Ik zou dat niet in je bericht noemen.
De moderators kunnen ook reageren op je verzoek.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi lady1204,

Welkom op 't Simyo Forum!

Het is ten voordele van je privacy om je nummer niet te vermelden in je openbare berichten. Dit heeft wimj12 terecht aangegeven. Ik heb je nummer daarom dus gecensureerd voor je. Alle moderators kunnen je nummer wel vinden aan de hand van je account.

Wat vervelend dat je tegen hoge kosten bent aangelopen. Hier sta je natuurlijk niet op te wachten.

Gelukkig is er bij Simyo de mogelijkheid om een betalingsregeling te treffen. Kun je mij aangeven in een privébericht op welke dagen en tijdstippen jij bereikbaar bent? Ik zal dan meteen een verzoek indienen bij mijn collega's van de financiële afdeling en zij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Kun je ook aangeven in hoeveel termijnen jij zou willen betalen?

Laat je het me weten?

Dankjewel wimj12!

Groetjes,
Ilias
goedemiddag ik wil graag een betalingsregeling treffen met simyo mijn andere facturen zijn gewoon betaald geweest alleen nu de factuur die nog open staat daar wil ik graag een regeling voor treffen dat dit zo snel mogelijk wordt voldaan want nu kan ik niet gebeld worden en verder kan ik zelf ook niet bellen omdat er een blokkade op de telefoonnummer zit en ik heb de telefoon heel hard nodig voor te solliciteren,
dus graag jullie begrip ook voor mij en verder ben ik heel tevreden over jullie.

m.v.g
Reputatie 6
Badge +7
Hoi greywolf1234,

Welkom op het Forum!

Ik snap heel goed dat het erg vervelend is dat je niet kunt bellen! :(

Op het moment dat een factuur nog niet is voldaan, dan word je alleen geblokkeerd voor uitgaande oproepen. Je zou dus wel oproepen moeten ontvangen over je lopende sollicitaties. Dit willen we natuurlijk niet in de weg staan! 😃 Heb je al geprobeerd om je telefoon uit- en aan te zetten?

Het is zeker mogelijk om een betalingsregeing voor je aan te vragen. Om deze reden heb ik mijn collega van de financiële afdeling een verzoek gestuurd. Mijn collega zal binnen zeven werkdagen contact met je opnemen om je aanvraag te bespreken.

Als je hier nog vragen over hebt, dan kun je mij dit gerust laten weten!

Groetjes,
Asma

Reageer